W sezonie wiosenno-letnim w sklepach rośnie znaczenie kategorii wody i napojów bezalkoholowych. Jak wygląda polski rynek? Co jest obecnie na topie? Jak zakupowe trendy konsumenckie wpływają na sprzedaż? Czytaj więcej »
W sezonie wiosenno-letnim w sklepach rośnie znaczenie kategorii wody i napojów bezalkoholowych. Jak wygląda polski rynek? Co jest obecnie na topie? Jak zakupowe trendy konsumenckie wpływają na sprzedaż? Czytaj więcej »
Alkohol to jedna z kluczowych kategorii dostępnych w sklepach spożywczych. Z roku na rok znaczenie całego segmentu rośnie. A jakie trendy panują obecnie na tym rynku i jakie są prognozy rozwoju? O to pytamy producentów i przedstawicieli organizacji branżowych. Z kolei detaliści opowiadają nam, co w ich sklepach jest obecnie na topie i jakie marki sprzedają się najlepiej. Czytaj więcej »
Szeroki asortyment, dbałość o półkę, liczne kampanie i dostosowywanie portfolio do oczekiwań konsumenta – to przepis na sukces według firmy Lisner. Producent jest liderem wielu kategorii, m.in. spośród oferty produktów chłodzonych. Przedstawiciele firmy dbają, by asortyment był widoczny, a detaliści potwierdzają, że jego obecność na półce to pewny zysk. Czytaj więcej »
Święta to czas, kiedy Polacy robią zwykle większe zakupy, by podczas rodzinnych spotkań niczego nie zabrakło. Wielkanoc to zatem doskonały czas dla producentów wody, napojów, soków oraz alkoholi. Sprawdzamy co polecają na ten szczególny czas, a jakie są wybory konsumentów. Czytaj więcej »
Wraz z wiosną w polskich domach rozpoczynają się przygotowania do Wielkanocy. Mazurki, babki, faszerowane jajka czy żur to obowiązkowe pozycje podczas świątecznego posiłku. Na ten wyjątkowy okres, nie tylko dla naszej rodzimej tradycji, ale też dla handlu, producenci co roku przygotowują mnóstwo sezonowych propozycji. Sprawdzamy jak na Wielkanoc przygotowują się detaliści, jakie... Czytaj więcej »
Jak będzie smakował rok 2018? Jakie produkty będą na topie? Czym będziemy się kierować podczas zakupów w sklepach? Które produkty zyskają nowe życie? Czytaj więcej »
Święta, urodziny i imieniny czy spotkanie w gronie najbliższych bądź rodziny to zwykle okazja, żeby wspólnie napić się alkoholu. Co można znaleźć na sklepowych półkach i jakie są preferencje konsumentów? Pytamy ekspertów, producentów i detalistów jak obecnie rozwija się w Polsce rynek alkoholi. Czytaj więcej »
Święta Bożego Narodzenia obfitują w liczne spotkania w gronie rodziny i przyjaciół, którym od lat towarzyszą nie tylko wyśmienite potrawy, ale także wyborne trunki i napoje. Czytaj więcej »
To, jak pachną czy smakują świąteczne dania w dużej mierze zależy od przypraw. Czasem szczypta czy kropelka odpowiedniej przyprawy potrafi nadać potrawie wyjątkowego i niepowtarzalnego smaku. Ważne są proporcje. Czytaj więcej »
Suto zastawiony stół to jedna z tradycji Świąt Bożego Narodzenia. To okres tradycyjnych, postnych potraw, ale też mięsnych dań. W tym czasie konsumenci wybierają produkty lepszej jakości i są w stanie wydać więcej na zakupy. Sprawdzamy co producenci oferują klientom na najbliższe święta. Czytaj więcej »
Tradycyjnie już w okresie Świąt Bożego Narodzenia rośnie sprzedaż zarówno słodyczy jak i produktów do wypieku ciast. Z roku na rok producenci słodyczy oferują specjalnie przygotowane na tę okazję opakowania i edycje limitowane z kolei producenci dodatków do ciast starają się zapewnić bogatą ofertę trafiając w trendy na rynku i gusta konsumentów. Czytaj więcej »
Analizujemy świąteczne słodkości, wśród których nie zabraknie czekoladowych reniferów i upominkowych bombonier, a także poszczególnych składników do tradycyjnych polskich wypieków. Prezentujemy listę niezbędnych rybnych i mięsnych przysmaków, pod którymi uginają się stoły, a także wszelkich dodatków, jak przyprawy suche i mokre. Prześledziliśmy kategorie tłuszczowe... Czytaj więcej »
Zjadając kanapkę z serem Hochland, zastanawiamy się nieraz jak i z czego są zrobione i co sprawia, że jest on tak pyszny. Co kryją w sobie te kremowe sery? Przede wszystkim naturalne składniki: najwyższej jakości sery żółte, stanowiące główny ich składnik, mleko od zaufanych dostawców, a także aromatyczne zioła i warzywa. To wszystko bez konserwantów i sztucznych barwników. Czytaj więcej »
Silna konkurencja wewnętrzna i rosnące oczekiwania konsumentów – to jedne z wyzwań jakie stoją przed polskim rynkiem słodyczy. Nowości i innowacyjne produkty, trendy konsumencie i prognozy na najbliższe lata – co dzieje się na polskim rynku słodyczy? Czytaj więcej »
Polacy uwielbiają spędzać czas na świeżym powietrzu, co przekłada się na znaczne wzrosty dochodów producentów oferujących asortyment, który kojarzy się właśnie z grillem czy piknikiem. Pogodne i ciepłe weekendy generują znaczący i zauważalny popyt na artykuły spożywcze, alkoholowe oraz akcesoria niezbędne do zorganizowania imprezy „pod chmurką”. Czytaj więcej »
Wraz ze wzrostem temperatury rośnie też popyt na wszelkiego rodzaju wody, napoje, soki czy nektary. Coraz większym powodzeniem, i to nie tylko latem, cieszą się też izotoniki i energetyki. Sprawdzamy co w tych kategoriach oferują producenci i jakie produkty najczęściej sprzedają się w polskich sklepach. Czytaj więcej »
Patrząc na ogólnoświatowe trendy na rynku alkoholi można odnotować wzrosty w kategoriach premium. Przede wszystkim w segmencie wódek. Fakt ten potwierdza również kategoria whisky. W kolejnych latach, według ekspertów, możemy spodziewać się wzrostu wartości rynku oraz dalszego rozwoju procesu premiumizacji. Co o poszczególnych kategoriach alkoholowych sądzą polscy kupcy? Czy... Czytaj więcej »
Święta Wielkanocne choć mniej dochodowe od Bożego Narodzenia to pozytywny okres w handlu. W tym czasie poza kategoriami spożywczymi na znaczeniu zyskują alkohole, zwłaszcza te z wyższej półki oraz napoje i soki. Czytaj więcej »
Wielkanoc to nie tylko najważniejsze ze świąt katolickich, ale też jeden z istotniejszych okresów handlowych. Tuż przed nimi na sklepowych półkach pojawia się sezonowy towar, a detaliści starają się eksponować produkty, które tradycyjnie już kojarzą się z tym czasem. Producenci rozszerzają asortyment o typowo świąteczne propozycje, bądź ozdabiają swoje klasyki... Czytaj więcej »
Po adwencie i świętach Bożego Narodzenia przychodzi czas na karnawał. Jest to okres wspólnych bali, imprez czy domówek w gronie znajomych. Jednak żadne spotkanie nie może się odbyć bez odpowiedniej oprawy, czyli – dań, przekąsek oraz napojów i alkoholi. Czytaj więcej »
Okres przedświąteczny i karnawał to czas wzmożonego popytu na alkohole. Prym wiodą trunki wysokoprocentowe, a także alkohole w zestawach prezentowych. Okazje te determinują sprzedaż marek premium, dodatków do drinków oraz napojów. Polacy w tym czasie chętniej eksperymentują z nowościami i smakami. Jak wygląda sprzedaż świąteczna oraz co słychać na rynku alkoholi... Czytaj więcej »
Dwa razy w roku, właśnie przed świętami Bożego Narodzenia i Wielkanocą, w polskich domach organizuje się wielkie porządki. Producenci środków do sprzątania prezentują w tym czasie swoje sprzedażowe hity, a także nowości, które mogą ułatwić gospodyniom i gospodarzom domowym przygotowanie domu na przyjazd gości. Czytaj więcej »
Co pijemy w czasie świąt? Soki, napoje, wody, alkohole – producenci dają nam duży wybór. Wysokoprocentowe trunki to przy okazji doskonały pomysł na upominek dla naszych najbliższych. Czytaj więcej »
Żeby potrawa smakowała prawdziwie świątecznie potrzebuje odpowiednich przypraw i dodatków. Sypkie, w płynie, ostre lub łagodne – takie dodatki przed Bożym Narodzeniem znajdziemy w większości sklepów. Zioła, oleje, oliwy, musztardy, majonezy – to tylko część oferty jaką przygotowują w tym czasie producenci. Czytaj więcej »
Święta to przede wszystkim czas wzmożonej konsumpcji mięsa i wędlin. Konsumenci stawiają na wysoką jakość i są skłonni do większych wydatków. A producenci oferują znakomite wyroby wytwarzane według tradycyjnych receptur. Czytaj więcej »
Z jednej strony mnóstwo czekolady i słodyczy w świątecznych opakowaniach, z drugiej natomiast pierniki, serniki, keks, makowce oraz ciasteczka. Słodkości na święta nigdy nie jest za dużo… Czytaj więcej »
Czekolada, batony i wafelki, cukierki, żelki, lizaki – słodyczy nie może zabraknąć w żadnym sklepie, szczególnie jesienią i zimą, kiedy sprzedaż tych wyrobów wzrasta. Badania potwierdzają, że Polacy chętnie sięgają po słodkości, a rynek otwarty jest na nowości. Czytaj więcej »
W wakacje półki są pełne „letnich” produktów. Detalista nie może w tym czasie zapomnieć o sprowadzeniu do swojego sklepu szerokiej oferty lodów, dużej ilości wody, napojów czy alkoholi. Klientom planującym wypady za miasto czy piknik bądź grilla muszą zapewnić wybór wśród mięsa, przypraw, przekąsek, a także niezbędnych kosmetyków. Czytaj więcej »
Pikniki, grille, wyprawy za miasto czy spacery po parku – pogoda zachęca nas do aktywnego odpoczynku. Nie od dziś wiadomo, że jedzenie smakuje lepiej na świeżym powietrzu, dlatego warto wziąć ze sobą kosz piknikowy czy przygotować grillową ucztę! Czytaj więcej »
Rok 2015 był bardzo korzystny dla rynku napojów. Według ekspertów ich sprzedaż ma szansę dalej rosnąć. Na popularności będzie zyskiwać głównie woda oraz innowacyjne produkty z dodatkami. Czytaj więcej »
Rozmowa ze Stéphane'em Tikhomiroffem, Dyrektorem Generalnym w...
Grupa Carlsberg realizuje ambitną strategię ESG, której...
Krzysztof Lechowicz, Category & Perfect Store Manager w Velvet...
Rozmowa z Tomaszem Walickim – Dyrektorem marketingu Foxy...
Wywiad z Krystyną Niesłuchowską, regional marketing...
Mondelez Polska, lider w branży przekąsek, ogłasza dwa nowe...
71 proc. osób po 60. roku życia chce pracować. Główną...
Jako czołowe marki w Polsce i liderzy w swoich kategoriach...
Marka lodów i hollywoodzki aktor ponownie łączą siły, by...
Na rzecz lokalnych organizacji non-profit...
22 kwietnia, miliony osób na całym świecie świętuje...
Celem partnerstwa jest zapewnienie sklepom i konsumentom...
Królowa letniego orzeźwienia – lemoniada słodzona miodem...
Marka Cappy wprowadza do swojego portfolio nową linię...
Spicy Beef, Teriyaki oraz Chicken. Produkty są już dostępne...
Co może pomóc w radzeniu sobie ze stresem, stanowić zastrzyk...
To nie tylko drink, ale cała filozofia życia...
W dobie cyfrowego szumu i coraz szybszych decyzji zakupowych...
Ruszyła majowa promocja z PAYBACK ...
W dobie cyfrowego szumu i coraz szybszych decyzji zakupowych...
„Nieźle zamieszaj w kuchni!”...
Nowoczesny, inspirujący spot został stworzony z myślą o...